Up: Seminaar
Next: Sivu 1

Sisällysluettelo
1. Johdanto
1
2. Mikä on multimediakehitin? 2
3. Multimediakehitin vai ´perinteinen ohjelmointikieli´ 2
4. Parhaan multimediakehittimen valinta 4
4.1. Kehittimien eri tyypit 4
4.1.1. Ohjelmointikieli (Scripting Language) 4
4.1.2. Ikoni/Vuokaavio (Iconic/Flow Control) 5
4.1.3. Kehys (Frame) 6
4.1.4. Indeksikortti/Ohjelmointi (Card/Scripting) 7
4.1.5. Aikajana/Ohjelmointi (Cast/Score/Scripting) 8
4.1.6. Objektihierarkia (Hierarchial Object) 9
4.1.7. Hypermedialinkitys (Hypermedia Linkage) 10
4.1.8. Ohjauskoodit (Tagging) 10
4.2. Minkä tyyppinen multimediakehitin työkaluksi? 10
5. Yhteenveto 12
6. Lähteet 13